Kevser_ustnn Merhabalar çam sakura Hastanesi’nde doğum yapmış hanımlar tecrübelerini iyi veya kötü fark etmez yazabilir mi orda doğum yapmayı düşünüyorum fakat bı kac defa muaynesinden memnun kalmadım doğumda nasıllar acaba bilgi almak istiyorum.
Liv3652 Kevser_ustnn bi iki defa acilden giriş yaptım hiç polikinlige gitmedim ama başka bi platformda bir kadin paylaşmıştı bi kaç gün önce sancısı olduğu halde dogumhane de yeterli yer yok çok dolu diye doğurtamayiz demişler memnun olan da çok tabi şans işi sanırım biraz
Kayaozge Kevser_ustnn Muayene bölümün de sorun yok doktorlar güzel kontrol ediyor ama ben artık son haftama gelmiştim 41 hafta oldum sancım ve açılmam olmadığı için seni doğurtamayız kendine başka hastane bak dediler doğuma almadılar beni oradan çıkıp özele gittim iyi ki gitmişim bebeğim doğduğun da biraz kakasını yedi doktorum çok kızmıştı seni nasıl doğuma almazlar demişti