dilarabasciftci 37 haftaya bugün girdim ama dün akşam üstü 6dan bu yana ılık sarımsı suya benzer birşey geliyor ara ara akıntı gibi ama su tarzında normal mi sancı vs hiçbir belirti yok sadece ılık akıntı var ? Yaşayan var nı bu durumu normal mi ?????
Egeminannesi dilarabasciftci bnejm suyum geldiğinde akıntıyla karistirilcak gbi değil durmadan geliyodu çiş yapar gbi oluyosun
dilarabasciftci nilkuzu doktor kontrolüm pazartesiydi hafif yalancı sancın başlamış ama hissetmezsin demişti ve perşembe pazar doğurma şehirdışında olucam demişti sanırım bugun hastanede değil bebek hareket leri var hissedebiliyorum sancım da yok ama ılık sarımsı su saat aralıkları ile 3 4 damla şeklinde oluyor
nilkuzu dilarabasciftci sen yine de takip et ama 3 4 damla ise akıntı da olabilir benim suyum geldiğinde baya gelmişti ama bu durum kişiden kişiye değişebilir sen yine dikkat et canm
dilarabasciftci nilkuzu doktora yazdım dönüş yapmaz ve devam eder ise ebeye de yazıcam akıntımı biliyorum bu akıntı değil su gibi ama 10 damla gibi birşey diyim tarfini hep aynı miktar tarzında gelmesine yakın ılıklık hissediyorum sonrası o su geliyor 40 dk dır yok meslea şuan
dilarabasciftci Egeminannesi yok bu öyle değil mesela 20dk da yada 40 dk da bir ılık hem iç çamasırını hepde pijamalı ıslatıcak derece ılık sarımsı renkte su gibi akışkanda değil sancı vs hiç bir şey yok ama bebekte harekette hissediyorum normalde hiç olmayan birşey olduğu için telaşlandım
Egeminannesi dilarabasciftci bebekte hareket hissetmen normal sağlık ocağı yakınsa bı git normal değil