Şuan 2. Ye hamileyim 29 haftalık. İlk doğumumu 4 sene önce yaptım ama tam manasıyla travmaydı çok zor oldu oğlum çok kilolu doğdu kafası genişti vs. Vs. Bunda kıza hamileyim oglumdaki gibi çok iri ilerlemiyor . İlki zor olup 2. Doğumu kolay olan var mı. Doğumu kolaylaştıran şeyler önerebilir misiniz?