Selamun aleyküm kardeşler. Öğretmenim. İlk bebeğimden ücretsiz izin hakkımı kullanıyorum yazın iptal ettirdim eylülde tekrar alacağım. 2. Bebeğim hamileyim ücretsiz iznimi 37. Haftama kadar alıp sonrasını ücretli izin alabilir miyim? Yada 32. Haftama kadar mı alabilirim? Bilgisi olan var mı