Merhaba arkadaşlar 16 günlük bı bebeğim var düne kadar herşey çok güzel emince hemen gazını kendi çıkarırdı gece saatlerce dokunmasam uyanmazdi ama dünden beri gaz sancısı çekiyor düne kadarda bı kaç gündür surkeli karnı gurulduyor bağırsak seslerini duyuyorum emzirirken. Sütüm azdı destek olarak mama da kullanıyorum Bebelac gold. Mama hiç sancı yapmamıştı bugüne kadar. Bende 5 6 gündür ishalim çocuğu kucağıma aliyorum ikimizin birden karnı gurulduyor ses göğe çıkıyor. Acaba benim sancım mi geçiyor. Gazını çıkarması için bacak hareketi falan yaptırıyorum o zaman çıkarıyor ama 1 saat falan çığlık atıyor normalde çok sakin bı bebek hiç ağlamaz ama o çığlığı resmen yüreğimi parçalıyor. Bı tavsiyesi olan varmı benim ishalim ve bebeğimin gaz problemi için ne yapmam lazım. Kolik olmaması için baştan tedbir almak istiyorum. Bu arada doktora sordum normaldir her çocukta bu kadar gaz olur emzirince gazını al sırtını sivazla vs dedi ben onları zaten yapıyorum