seyma3737 Merhaba can anneler, gebeliğimin 18 haftasındayım biraz da kiloluyum hala bebeğimin hareketlerini hissetmedim var mı benim gibi olan? 🥺 Birde kız bebekleri geç hareket eder derler doğruluğu var mıdır acaba
guzelanne01_ seyma3737 ben oğlumu 20 haftamda hissettim ikinci gebeliğimdi kızımda ilk gebeliğimde 16 haftamda hissettim çok hareketliydi kızım hala aynı hissetmenin kızı erkeği yok canım
aslanprenses_ seyma3737 hiç dert etme 21. 22. Haftada tam anlamıyla hissetmeye başladım. Şimdi 25. Haftadayım uyandığımı uyuduğunu hissediyorum. Biraz sabret annesi daha uykundan uyandıracak 😂🥰