Aysegul-ucbh Kızlar ovülasyon testiyle gebelik öğrenen var mı aranızda ? Çatlamadan kaç gün sonra yada adetten kaç gün önce yaptınız ? En doğrusu gebelik testi biliyorum ama merak ettim böyle öğrenenler de varmış.
Pamuk Aysegul-ucbh Evet çok aşırı koyuydu.Bu hamileligimdede denedim gebelik öğrendikten sonra yine çok koyulasmisti.
Seh999 Bende adete 3 gün kala öğrenmiştim evde evde test yoktu yapayım dedi duymuştum çünkü t çizgisi olması gerekenden çok daha koyuydu
Panioku Bende 3-4 gün testlerim çok koyu pik çıkınca şüphelenip gebelik testi ypmıştım pozitiftia ama kaybettim maalesef