Sezaryen için gün almaya karar verip bebeğimin aniden gelmek istemesi ile normal doğum yapmış biri olarak söylüyorum, korkmayın💖 tek çektiğiniz acı sancılar samimi söylüyorum. O kadar muhteşem bir an ki doğum anı, tüm sancıyı acıyı silip süpürüyor. Ben mesela o sancının acısını şuan hatırlamıyorum. Bidaha normal doğururum😅