Sbha_13 Nazmiyexx biz 2 gun ince aldik sonuclarimizi cok sukur temiz cikti hoca hastalik varmi yokmu diye yapiyoruz bu testi dedi senin sonuclarin cok guzel cikmis temiz dedi
Minikmucizemmm23 Nazmiyexx e nabizdan baktığımda iyiydi ertesi gün hastaneye gittim doktorum sonuçların çok güzel 1 ay sonra tekrar gel dedi 16 Haftalık oluyoruz o zaman da cinsiyetini öğreniriz İNŞALLAH ☺️🌸
Ayssee__ Nazmiyexx kan alımıyla mı yapılıyo sadece bende 2 hafta sonra ikili taramaya gidicem nasıl oluyo 🌸
Sbha_13 Nazmiyexx Allahın izniyle insallah bisi cikmaz kotu dusunmeyin dua edin rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin