Zack Annem kardeşimi 4500 gr doğurmuş normal doğumla .Kafası ve omuzları zor çıkmış.Çok zzor bi doğum olmuş ,dikişleri çok fazlaymış.İyileşmesi zaman almış.Benim okuduğum 3500 üzeri iri bebek diye geçiyor ve sezaryen yapılması gerekiyor.Sağlıkla alın kucağınıza 🌺