Kızlar çok hastayım boğaz ağrısı öksürük var yutkunamıyorum burun akıntısı, baş ağrısı 5 gündür aynı hiç iyileşmedim doktora gittim antibiyotik verdi 500gramlık 7 gün kullanmamı istedi bide aferin verdi 3 gün kullan dedi, öksürük şurubu verdi bunlar kullanıyorum şimdilik antibiyotik daha bitmedi, ayrıca ıhlamur, ballı limonlu ılık su, ballı sıcak süt de içiyorum, gargara da yapıyorum ama faydası yok, bunlar harici tavsiyeleriniz var mı kızlar.