Bugün 27 haftalık olduk. Ağız mendili ve çorap gibi ufak tefek kıyafetler dışında eksiğimiz yok. Bakım ürünleri bez ve ıslak mendil alınacak bu hafta onun dışın da yatağı ve bebek arabası da alıncak ama şimdi değil. Sizce eksiklerimi de bu hafta tamamladıktan sonra sizce yıkama işine hemen geçeyim mi yoksa daha erken mi?