2_erkekannesi Selam kızlar avcılar da olup anadolu hastanesi özcan beye giden var mi çok merak ediyorum ben ilk doğumu mu da kendisinde yaptım o kadar iyiydi ki yine olsa yine ona giderim diyorum
Semolinko 2_erkekannesi ilk çocuğum da Özcan beyde yaptım sezaryan oldum eli okdr hafifdiki çok iyiydi şimdi ikinciye de gitmek istiyorum ama muayene ücretleti ne kadar olmuş bilgisi olan varsa yazabilir mi.canlar
2_erkekannesi Ckdsakgl İnanın ilk gebeliğimde sorunlar yaşadım bir sürü doktora gittim hiç biri çözüm olmadı aksine hepsi moral bozdu can sıktı bi tanıdık önerdi ve benim için o hamilelik işkencesi bitti yerini heyecanlı mutlu güvenli bi anne aldı çok şükür iyi ki yolum Özcan beye düşmüş şimdi 2. Evladımı da hiç düşünmeden kendisinin ellerine bıraktım eminim ki yine bütün endişelerim ve korkularımın yerini kocaman mutluluklar alacak ❤️
Ckdsakgl 2_erkekannesi avcılar anadolu hastanesinde mi şuan kendısı benimde risklı gebelığım ikinci gebeliğim ilk gebelığımdeki doktorumda artık beylıkduzunde değilmiş suan doktor doktor gezıyorum düzgün doktor bulamadm bi de özcan beye gideyim meral hanıma gttim o hastanede ama çok ısınamadım
2_erkekannesi Ckdsakgl Kesinlikle Özcan beye gitmelisiniz pişman olmayacaksınız. Evet anadolu hastanesinde avcılar da
Miniksercem69 Dadymom1 Merhabalar bende Özcan Hoca takipliyim çok ilgili yaklaşımı güzel bir doktor benim 11. Haftada tahmin etti 12. Haftada net cinsiyeti söyledi
Dadymom1 Miniksercem69 aaaa ciddi misiniz 😍😍😍 bende Özcan Hoca takipliyim çok ama çok memnunum. Bugün tam 12 haftalık oldum, haftaya Cuma 13 haftaya 1 gün kala gideceğim , çok heyecanlıyım 🫠🫠🫠 birde ikili tarama testi yaptırdınız mı? Ücreti nedir acaba?
Miniksercem69 Dadymom1 ikili tarama testi yaptırmadım kendi isteğim ile. 13 hf oluyorsanız eğer net cinsiyeti söyler Özcan hoca