Doğum kontrol hapini bu ay bıraktım 1 yıl kullandıktan sonra, normalde regl ilk günü bugün olması gerekiyordu 28 günlük periyoda göre. Ama ovulasyon testinde 24 temmuzda pik yaptı.
Ovulasyondan sonra 14 gün olması mı gerekiyor regl için? Yoksa ikisi bağımsız mi?
Bugün regl tarihi sabah test yaptım negatif çıkınca moralim bozuldu biraz. Acaba yumurtlama geç olduğu için regle daha var ondan mı negatif çıktı