Kızlar selam 34+3 deyim elimi kaldıracak halim yok ya vitamin kan ilacımı alıyorum hergun hala halsiz yorgunum hiç gecmiyor evde bir iş yapamiyorum üstten toplayıp geçiyorum içime sinmiyor bir oğlum var onunla bile ilgilenemiyorum içime batıyor 😕 arkadaşım bir yere cagirsa gidemiyorum evde tikili kaldık bı markete bile gitmek gelmiyor içimden sürekli yatmak istiyorum nolacak böyle ya benim gibi olan varmı enerjinizi nasıl toparliyorsunuz vallahi ben böyle olmaktan çok sıkıldım artık