Bebeğim daha kanala girmemiş hiçbir sancim yok. Doktorum 40+2de suni ile baslatalim dedi. Çünkü kendisi yurtdisina gidecekmiş. Çok sinirleniyorum. Kendi zamanında gelmesini çok istiyordum. Daha bekleyebilirdik. Napicagimi şaşırdım. Doktor degistirsem mi diye düşünüyorum. Ama son zamanlarında kime guvenicem bilemiyorum.