Ayın 26 sında 40+0 da suni sancıyla kızımı normal doğurdum. Kızımın hiç gelmeye niyeti yoktu nts de başından beri 1cm açılma yazıyordu 38 haftada çatı muayenesi oldum açılma var dedi doktorum bende evde pilates topuyla YouTube dan videolar bulup yaptım (Elçin Demirel’in doğuma hazırlık videolarıydi) 39+5de tekrar çatı muayenesi oldum ve 2-3 açıklık varmış doktorum doğuma başlatmak için biraz uğraştı ama benim sancım vs gelmedi hiç, 26temmuz çarşamba günü sabah 06:40 da yatış yapıldı 07:30 da suni ve altta ilaç koyuldu ama ben nts harici hiç boş durmadım hep videolardan yaptım burda bir arkadaş yazmıştı doğum başlatan video diye “activating labor” onu da yaptım ve hep suquat hareketi yaptım. Suni sancıyı da hissetmeyince saat 10:20 doktor tekrar muayene etti 4cm açılma vardı ve suyumu patlattı ondan sonra hafif hafif sancı hissettim artık saat 11-12 arası şiddetlenmisti en son gene muayene oldum biraz ağrılı geçti nts bağlanmak zor gelmişti nts çıkınca çömelip bekledim ağrı sıklaştı ve belime sıcak su tuttum 10-15 dk ve çok iyi gelmişti, wc çıkma isteği geldi ve çıktım sonra aşırı baskı hissettim hemşirelere seslendim apar topar doğum haneye geçtim çoktan 10 cm olmuş ve 2-3 ıkınmaya 13:15de doğdu kızım 4-5 dikişim oldu, doğum anında derin nefes almak ve öyle ikinmak gerekiyor boşa bağırmak enerjiyi tüketiyor, doktorum bile bu kadar hızlı ve güzel doğum beklemiyordu. Sancı anında elime iki tarak almıştım onları sıkmıştım bir nebze de olsa rahatlatıyordu ve sürekli “Summes Sebila Yesserahu ” dedim doğumu kolaylastiriyormus. Uzun oldu ama detaylı yazmaya çalıştım. Doğum yapacak arkadaşımlarım inşallah bir avazda kurtarirsiniz ve kimsenin olumsuz sözlerini dinlemeyin kendinize güvenin ben hep pozitiftim ve burdan hep pozitif doğum hikayeleri okudum.