Hamileliğin son haftaları doktora her hafta mi gitmek gerekiyor ben şuan 38 haftaligim en son 36 haftamdayken gitmiştim bebeğin her şeyi gayet iyiydi doktorum yıllık izne çıkacakmış beni pazartesi günü çağırdı yani tam 39 haftalıkken şimdi diyeceksiniz şurada kaç gün kaldı diye niye gitmedin diye yanlış mi yaptım anlamadım.