mrvklncarsln Merhaba, ya ben lazer epilasyon hakkında bir görüş ayrılığı yaşıyorum. Fikirlerinizi merak ettim. Genital bölge için önerilmiyor çoğunlukla tamam ama acaba kol, bacak gibi bölgelerde yaptırabilir miyim?
Agg0207 mrvklncarsln hamilelikte yüze sürülen krem içerikleri bile onemliyken lazer ışını almak bence doğru değil hamilelikte bir çok kişi önermiyor canım tüy dökücü kremleri bile önermiyorlar fazla kimyasal olduğu için
minimix mrvklncarsln bence hiç riske atmayın zaten doğumdan sonra hormonlarla vücut yenilenecek. Ben çok iyi bi yerde lazere gitmiştim sadece 4 seansta herşeyi bitirdiler 2 yıl boyunca tek tüyüm yoktu hamileliğimin 4.ayında herşey eskiye döndü
asyasemin Yaptırabilirsin ama gebelikte hormonlar değişken oldupu için fayda vermeyebilir tekrar eskisi gibi eskisinden daha gür çıkabilir paran çöp olur diye önerilmiyor
mrvklncarsln asyasemin tek sıkıntısı buysa sorun yok, ışınlar çocuğa ulaşmaz deniyor ama yine de sağlıklı değilmiş sanırım. Herkes fikir ayrılığı yaşıyor
mrvklncarsln Agg0207 demi ben de öyle okudum, yine de sizlere danışmak istedim. Sanırım en sağlıklısı agda ya da jiletmis
asyasemin mrvklncarsln ışınlar ulaşmıyor dedi doktor YouTube da bunla ilgili vdeolar var. Uzman dr lar anlatıyor izleyebilirsin. Ama bende gidiyordum ama ara verdim riske atmak da saçma sonuçta
Deryalina- Hiç riske atmadım evde IPL cihaz kullanıyordum bıraktım jiletliyorum daha önce buz lazere de gitmiştim bitti denecek kadar azdı gebelikte yeniden çıktı o yüzden hem risk alıp hem faydasız kalabilirsiniz😑😑