37+3 üm canim ayni seyler bende 2 haftadir var. Bebek makat gelişi büyüdü ondanmi bilmiyorum. Zaten ayakları asagida olduğu için ölüp ölüp diriliyorum bir vuruyor vajinam patlayacak gibi oluyo bacaklarim sanki bin volt elektrik yemiş gibi oluo kasilip kalıyorum uyku falan sıfır bebek ancak hareket etmezse uyuyabiliyorum aksine oda hiç durmuyo. Nst lerimde sancida çıkmıyor hic işin garibi. 10 ağustos sezeryan günü aldik ters olduğu için bakalim inşallah sorunsuz acil bisey olmadan o gün gelir tek duam🥺