Kızlar 21 haftalık hamileyim dün geceden beri kasıklarıma kramplar giriyor hiç uyuyamadım 7 dk da bir kramp giriyor acile gittim muayene oldum bi sıkıntı çıkmadı nst ye bağladılar ondada bişey çıkmadı magnezyum verdi eve geldim ama bu kramplar geçmiyor artık dayanamıyorum 🥺 aranızda benim gibi olan var mı ne yapmalıyım