sedam94 Kızlar ben 4 gün önce kan verdim testlerde silik çıkınca negatif çıktı. Bugün adetim 1 gün gecikti kan testinin pozitif e dönme ihtimali var mıdır, gebelik olsaydı adetten 3 gün önce kan da zaten çıkar mıydı yardımcı olur musunuz
Ucankus sedam94 canım üst üste kan vermek seni sadece yorar emin ol varsa idrar testlerinde kesin çıkıyor benim beta 12yken çıkmıştır normal ucuz kaset testlerde tabi kimyasal oldu ama o ara sürekli kan vererek kendime yazık ettim. Sağlıklıysa zaten oluyor değilse olmuyor
sedam94 Ucankus haklısınız ama elimde olmuyor ki hayırlısıyla annelik duygusunu bende tatmak istiyorum. Zaten bu ayda olmazsa önümüzdeki ay tüp bebek deneyeceğim
sedam94 Ucankus 2 buçuk yıldır deniyoruz cnm Şubat ayında aşılama denedik olmadı. Bende ve eşimde herhangi bir problem yok rahim filmi çektirdim eşim sperm testi yaptırdı
Ucankus sedam94 canım bence tüp bebek için yani çok erken şöyle söyliyim ben de hem polikistikover var hemde tek tük kapalı ona rağmen yani hamile kaldım 18 aylık kızım var düşün yani benim ihtimalim çok azdı ovülasyon testi deneyebilirsin belki yumurtlama tarihini bilmiyorsun olsun ben de bu ay yumurtlama testi yaptım bakalım sonucu. Gelecek
Ucankus sedam94 eğer ovülasyon testi denemediysen mutlaka dene ben mesela adetlerim düzenli polikistikover’im var ona rağmen yumurtlamayı gördüm hatta bazen yumurtlamam çok geç oluyor bazen çok erken oluyor seni çok iyi anlıyorum ben de kızımı hamile kalmadan önce çok test yapıyordum ama ne zaman kafamdan attım ve sağlıklı beslenmek çok önemli spor yapmak çok önemli yumurtalıkları için o zaman hamile kaldım inşallah sen de kalırsın bence tüp bebek çok rahatsızlıkları olan eşin de veya kadında çok ciddi problemler olanlar için