1prensesannesi__ Gulbaharazram 2 kotu bi deger degil aslinda 1 ve 5 arasindaki degerler icin yukselme ihtimali var diyolar 2 gun sonra tekrar test verebilirsin
Gixemm Gulbaharazram ben regli olmam gereken günde test yaptım 1.20 çıktı sonucum yani negatif 4 gün bekledim regli olmayınca idrardan baktım çift çizgiyi görünce test yaptım 61 çıktı hamileyim yani belli olmuyor doktor geç döllenme dedi
Umudum1903 Bende test verdim 1.36 sonuç çatlatma iğnesi 12.gun bugün sonuç yine negatif 😔 nasip 8. Gün kan vermiştim 9.2 çıkmıştı ama iğneden o sanırım
Gulbaharazram Yutdısında oyle cok kan dan bakmıyorlar . Beklerım 10 gun olmazsa tekrar yaparım. Ama umudum yok bu ay olmadı düşükten sonra adetim de gelmedı hala . Tam 1 ay oldu . Bakalım nasıp .