ElifKarata Ezgiyildiz944 ben koç eşim akrep internette bizim ilişki uyumumuza matematiksel kıyamet yazmışlar sen düşün 🤣🤣🤣🤣 Bi arada olması en zor iki burç olarak geçiyoruz. Çok şükür 2 sene sonunda oturdu hersey smdi harika bi evliligimz ailemiz var 8 senedir beraber 6 yıldır da evliyiz 😂🤣🤣
nunusmom Ezgiyildiz944 ben boğa eşim aslan 😂 ikimizde lider ruhluyuz eşim de inTçı bende Allah yardımcımız olsun 😂ama elhamdülillah iyi anlaşıyoruz 😂
BuseVeMinikleri Ezgiyildiz944 ben koç eşim başak 😂 üstüne oğlumda başak. Çekişmeli bir ilişkimiz var. Sürekli lider olma çabası var ikimizde de.
Twobabysmom ElifKarata Bizde de tam tersi ben akrep eşim koç 🤣 çok çatışıyoruz ama eğlenceli geliyor 😅😅
cokkasmabeabi ElifKarata peki kızımın koç oğlumun akrep olması.. Durduk yere beni üzmeye hakkınız yoktu ndkdkdm
Shibalba Ezgiyildiz944 sizin biraz zor sanki, çatışmalı olur gibi Ben yay eşim kova.. Yay başak eşleşmesinden milyor kat daha iyi benim için😅
Kbst Ben başak her şeyi eleştiren, eşim aslan ne yapsam doğrudur diyen evlere şenliğiz valla 😂😂 neyse ki oğluşum da başak olacak ❤️
mujdeli Ben koç eşim de aslan.. aslanlar ve koçlar çok anlaşamaz normalde ama eşim çok özelliklerini taşımadığı için çok güzel bir ilişkimiz var 💖 oğlum da başak olacak galiba 🥲
ElifKarata Twobabysmom çatışma hiç bitmez zaten 🤣🤣 ama 10 dk sonra biri komiklik yapar hemen eğlence moduna bağlanır
Kalbiimde2can Ezgiyildiz944 ben yengec esim boga🤣 birbirimize cok zit düsüyoruz ama bence böylesi iyi dengeliyoruz birbirimizi 🥰
Ilba_34 Ben kova eşim koç ikimizde rahatımıza düşkün ve çılgınız 😂 ben sinirlendiğimde o sakinleştirir o sinirlendiğinde ben sakinleştiririm birbirimizi hep tamamlarız çok şükür 🥹💕
gulayse_38 Ezgiyildiz944 ikimiz de boğayız ama çok zıt karakterlerimiz eşim hiç boğa gibi değil yükselenini taşıyor en çok heralde 🙄 çok uyumlu inatçılık bilmez kavga tartışma sevmez bense tam tersi 🤣 o yüzden iyi anlaşıyoruz
1anneseyma Ben Başak eşim akrep normalde akrep erkeği ile çok anlaşamam fakat eşim yükselenin özelliklerini taşıyor diye düşünüyorum 😅