Merhaba kızlar. Bugün itibariyle 34. Haftayı bitirdik. İlk hamileliğim. Ne şekilde doğuracağıma daha karar vermedik..
Bizim kendi aracımız yok hastaneye gitmek için. Doğum zamanı geldiği zaman biraz evde bekleyin diyorlar sancılar sıklaşana kadar. Doğum sancısı olduğunu nasıl anlayabilirim ve de sancılar kaç dakikaya düşünce hastaneye gitmeliyim sizce? Panik yapmadan ılık duş almak istiyorum ama korkuyorum. Sizce bir kısmını evde geçirmeli miyim? Zaman yaklaştıkça panikliyorumm😫
Bir de şu sorum var hastanenin ambulans bölümü doğum için eve geliyor mu?