Melekecre Senbenimmucizem doktorun kendisini giriyor ? Çünkü devlltteki doktorlarin bazıları gün versede izinli vs olduğu güne denk geliyorsa başka doktor giriyormuş,
Melekecre gzdee11 ben aslında memnun kalmıştım ancak sezaryan olucagim için girip girmeyecegini sordum net cevap vermedi,izinli güne denk gelirsem tatile denk gelirsen giremebilrim söz vermiyorum dedi,o gün gelince bakarız dedi
Oznurkocuk Melekecre her gittiğimde kendi doktorum muayene ediyor sezaryen de oluyor. Doktorum her gittiğimde bebeğimi detaylı inceliyor her soruma yanıt veriyor. Ama doğumda kendi doktorun olmayabiliyor nöbet de hangi doktor varsa o giriyor doğuma. Ama sezaryen de giriyor diye biliyorum benim de doğumum yakın bakalım
Melekecre Oznurkocuk anladım teşekkür ederim ne zmM muayane gitceksiniz acaba,ben talep bıraktım ama ne zmn yer açılır bilmiyorum, gittiğinizde sorramisiniz sezaryan doğumda girip gitmediğini,burdan cevabini okurum
Oznurkocuk gzdee11 hastaneye gittiğinizde tansiyonu kilonu ölçmek için gebe odası var orda sizi bilgilendiriyorlar 5 haftalık bir program haftada bir kere oluyor gidemediğimiz zaman online da oluyor
Oznurkocuk Melekecre rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌸benim de perşembe günü sezaryen mi normal mi belli olacak bakalım süreç nasıl ilerliyor
Melekecre Oznurkocuk amin sağolsun sizinde hakkında hayırlısı olsun , bebeğinizin sağlıcakla kucağıniza alirsiniz inşallah,🌸