Elifkodalogluuu Kızlar merhaba karnımın icinde kıpır kıpır birşeyler hissediyorum ilk gebelik olduğu için bebek mi yoksa tipik gaz hareketlerimi bunu tam olarak anlayamıyorum 19. Haftadayim siz nasıl hissettiniz
Gebeyim-32 Elifkodalogluuu bende ilk 18 de hissettim gaz mı değil mi bilemedim ilk gün ama bebek olduğunu çok net hissediyorum artık 19 dayım sizinde bebektir . Ben bacaklarımı uzatıp dümdüz sırt üstü yatınca çok net hissediyorum bi deneyin isterseniz
Nurcihannan Elifkodalogluuu bende hep gaz hareketleriyle karıştırıyordum biraz daha zaman gecsin ayırt ediyorsun canım muhtemelen daha erken
Gebeyim-32 Elifkodalogluuu bide muz çok seviyo benimki yediğimde içimde dönüyor 😂 muz ye yat bi dene kesinlikle 😅 annelik delilik işte insan hissettikçe çok mutlu oluyor 🥰
Fatma_21_03 Bnmde ilk gebeliğim 16 17 haftalar arası hissettim elini karnına koyunca gidip geldiğini hissedersin ama şuanlık iyi 25 den sonra karnının içinde boks yapıyormuş gibi hissedersin ben 27 haftalığım özellikle geceleri çok çok hareketli
e_blue_sky_a Elifkodalogluuu ben de hissetmek istiyorum 😀 Allah bize de nasib etsin o günleri daha 11riz biz
Elifkodalogluuu e_blue_sky_a amin inşallah çok tuhaf bir his 😀 bugün gittim bebişimin yüzünü de net olarak gördüm ultrasonda doktor da hareketlerin bebek olduğunu söyledi