Baharatajanova Bizde de öyle olmuştu gecikmemin 3. günü hastanedeydik 😂 Birde o zaman bilmiyordum önce kese sonra bebek vs bu detayları. Karnımdan görünmedi kese, alttan muayene oldum göründü :) 1 hafta sonra yine gittik artık karından hem kese hemde içinde bebek görünmüştü. Şimdi 28 olduk sayılır 🦄