_Buse_0505 Merhaba arkadaşlar 23 haftalk hamileyim ve böbrek ağrısı cekiyorm feci şekilde iki gündür zaten bobregimde sorun vardı doğuştan büyüme yapmamıştı smdi sağlam olan bobregim ağrıyor iki gündür,normal mi acaba hamilelikte böbrek ağrısı yaşayan varmı
Gayeeee _Buse_0505 Allah yardımcın olsun bacım benimde böbrek ağrım çok fazlaydı böbreklerimde sorun yoktu bir akşam böbrek sancısı girdi bir hafta kadar süründüm desem yeridir böbrek genişlemesi varmış daha da ilerlerse sezeryanla almak zorundalarmış
Sesssi _Buse_0505 merhaba aynı bu haftalarda bende iki hafta çektim böbrek ağrısı sonra kontrolümde doktor baktı bi sorun görmedi sonrasında zaten geçti çok su içtim ama ağrısada bırakmadım.