Purple5242 Yrgnnnnnn göÜnüz aydın. benim ekimde doğumum il dışından konyaya geleceğim doktorunuzdan hastaneden memnun kaldınız mı bende orayı düşünüyorum.
Yrgnnnnnn Purple5242 Doktorum dan çok memnun kaldım tavsiye üzerine gitmiştim iyiki gitmişim. Hastane de iyi herşey güzeldi
Ozlemdemir Melodimm ilkini özlemiştim çünkü çok çok kolay bı gebelik geçirdim ama bunda asla ozlemiycem🥴