Zeyzey055 Melodimm ilk hamilelik özleniyor bence ilkten sonra ilki gibi keyfi yok bence rahat rahat yatamiyorsun sonuçta bebeğin oluyor keyifci olamıyoruz şahsen ben öyleyim 😅😅
Melodimm Zeyzey055 Ben ozlermiyim bilmem😂😂Ama hamileligi rahat gecenler ozlerler belki.İlk baslarda çok zorlandım bulantı hasasiyet hiç ozlemem diyorum hep.😂😂
cagla9094 Tugbacakan Aynıyız Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım cinsiyeti ne bebişin😊