bkt_mrcngz 39+4 bugün kontrolüm var heyecandan ve meraktan uyuyamıyorum. Bebeğim ters devlete gidiyorum. Ne derler nasıl bir yol izlenir çok merak ediyorum. Bilgisi tecrübesi olanlar yorum yapar mısınız lütfen???
Masalada bkt_mrcngz benimde 15 gün oldu doğum yapalı 39+4 de bebek ters olduğu İçin devlet hastanesinde sezeryan oldum sancılarım başladığı İçin oda doktorlar son güne kadar bekliyor cunku bebek dönebilir diye