damla68 Merhabalar 17 hafta oldum bugün önceden ara ara olurdu uykudan bulantıyla uyanıp bişeyler yiyip yatıyordum şimdi 3-4 gündür daha sık geceleri uyanıyorum bişeyler yemeden yatamıyorum 1 saat dönüyorum sizde durumlar nasıl bebiş mi acıkıyor acaba
1prensesannesi_ damla68 bende 35+6 haftalık hamileyim bnde de aynısı sırf yemek yemek için uyandım yemeğimi yedim sabah eşimi işe kaldırılan o zaman bı daha yerim sonra öğlen yerin yani çok sık acıkmak normal bence içinizde bı tane daha can taşıyoruz o da haliyle acikiyor ☺️💕