Kuzuletta Daha önceden alan var mı? Cuma 40 hafta oluyorum ve hiç bir belirti yok düzensiz kasılmalar haricinde. Perşembe randevum var, büyük ihtimalle suni alacağım. Sıfır açılma ile suni de doğum yapan var mı
Kuzuletta Ilaydadoksar-123 Kaçıncı haftanızdı, su nişan vs gelmiş miydi 🥺 lütfen kısaca bahsediniz benim gibi olan bir çok anne adayına cesaret olsun 🥹
Betulomay_ Ilaydadoksar-123 aynısını bana doktorum teklif etti 38+4 te ben korktuğum için reddettim sizin ki nasıl geçti
35_tecrube Kuzuletta şuan açıdan kivraniyorum akıntı gibi Nisan geliyor belimin sol tarafında sancı var ordan kasiklarima yürüyor bebek kasılıp toplanıyor evde çekiyorum 37+5 haftamda
Ilaydadoksar-123 Kuzuletta Kuzuletta 38+1 de catı muayenesi yapıldı canım eve geldigimde kahverengimsi bi akıntı oldu ben nişan oldugunu düsünmedim çünkü kime sorduysam catı muayenesinden kaynakli dedi qma o gelen nişanmış ertesi gün yani 38+2 de suyum geldi çiş gibi oluyor ama tutamıyorsun kokusuz bi su öyle bisey olursa evde tek filan olursan hiç korkma sakin kal 😊
35_tecrube MomsAngelaes tam nasıl tarif ediyim bilmiyorum ki belim ağrıyor ordan kasiklarima geliyor bacaklarımda uyuşma var
NaZende1600 Belden dalga dalga başlayıp yanlardan kaşıklara vurmuştu benim sancım bende sancı gelse nasıl anlarım diye hep korkardım ama o sancıyı gerçekten anlıyorsunuz kızlar ilk başladı dalga halinde belimden kasıklarıma doğru vurdu geçti beş dakika sonra gene aynısı sonra yine aynısı hatta pikniğe gidecektik tam desem mi demesem mi düşünüyordum kendi kendime dedim ki pikniğe gider karnımı doyurur ordan geçerim aç gitmeyeyim sonra baktım sancı artıyor ve üç dakikaya düştü ablama yazdım oda geldi eniştemle beni aldı hastaneye gittik yolda ekmek arası yiye yiye sancı aralarında 😀çünkü ilk doğumda açtım ve çok zorlanmıştım o yüzden tok gitmek istedim saat 7 de hastaneye girdik 10 da bebeğim doğmuştu
Gunes17 Kuzuletta 40+1 çok güzel geçti hiç sıkıntı yaşamadım Bi doğum yaklaştığında artık popom cok kotu tuvalete gitcem diye söylendim o kadar harici dediğim gibi çok kolay geçti sabah 9 buçuk sancı takıldı 2 de sancılar başladı 4 de doğum oldu kesi ve dikiş olmadı
Kuzuletta Gunes17 Şuan iyiyse doğum kilosunun bir önemi yok üzülmeyin. Ben dikiş yok dediğiniz için kilosunu öğrenmek istedim. Üzdüysem kusura bakmayın lütfen
Gunes17 Kuzuletta ilk bebeğim 4200 doğdu onda da dikiş olmazdı da onda ikinmayı beceremedigim için yırtık oldu 5 dikiş oldu kiloyla dikiş alakasız yani
Kuzuletta Gunes17 Ben de 40-41. Haftalara kalacağımı düşünüyorum. Bebekte iyice büyüyecek haliyle. Zor olur çıkması diye düşündüğümden yırtık olur diyorum ama ıkınma da etkilidir tabii ki. Bir de ultrasondakiyle, doğan kilo tuttu mu fark var mıydı
Gunes17 Kuzuletta fark vardı 300 gram eksik doğdu ilk bebeğim ikinci bebeğimde yarım kilo.kadar fark vardı
Kuzuletta Betulomay_ Kendi sancınızı mı bekliyorsunuz şuan ve kaçıncı haftadasınız? Yarın kontrolüm var 39+6 oluyorum. Büyük ihtimalle suni sancı teklif edecek ama ne diyeceğimi bilmiyorum ☹️
Ilaydadoksar-123 Betulomay_ Betulomay_ 4 saat suni sancı cektim başlarda dayanılir mi acıydı sonrasında arttı tam dayanılmayacak gibi oldugunda bebek geldi zaten ve tüm ağrılar gitti😊1 cm açılmayla suni sancı aldım ben
Betulomay_ Kuzuletta evet daha erken kendi sancımın gelmesini bekliyorum 38+5 teyim dün doktorum böyle birsey teklif etti ben elimden geldiğince müdahalesiz doğum istiyorum. Fakat bebeğim 3.500 gr ve kafası 40 haftayşa uyumlu