Geliyor geliyor kreliçe geliyor 😍Kızlar bu gün 37+5iz dün kontrolüm vardı dogum için gün belirleyelim demiştik doktorum plezantanın kireçlenmeye başladığını söyledi bu durumu yasayan varmı bilgisi olan var mı kilosu 3000 dedi az beslenir artık kilo almaz plezanta görevini tam yapamaz dedi cuma günü sezeryan doguma gidicem dua edin bize saglıklı sıhhatli cıkalım ameliyat odasından, 🙏🏻🤰🏼👶🏼