Merhaba arkadaşlar. Özellikle geceleri bulantım oluyor. İlk gebeliğimde 14.haftaya kadar genellikle gündüzleri bulantı yaşamıştım. Bu defa özellikle geceleri bulantı başlıyor. Az önce kustum. Bu durumu yaşayıp bir çözüm bulan var mı? Gece bu saatte bulantı normal mi?