_mom22 Baharoloji Benim varolan ağrılarım belirtilerim minimal seviyeye indiği için ekstra korktum. Dün vardı neden bugün yok diye kendimi yiyip duruyorum içten içe. Çok teşekkür ederim umarım isteyen herkes sağlıkla bebeğini alır kucağına🩷