Bugün 39+5’te sezaryen doğum ile dünyaya geldi minişim.
Beni hatırlayanlar var mı bilmiyorum ama kayınvalidem sürekli bebek o kadar doğmaz maksimum 3200 doğar kendini kestireceksin falan diyordu yarım adam olacaksın, anne olmak istemiyor musun vs diyordu hatırlayan vardır belki.
Bebeğim sezaryen ile doğdu şükürler olsun ikimiz de sağlıklıyız, ağırlarım var ama buna şükür 🙏❤️ Doktorun da öngördüğü üzere 4400 doğdu miniğim, kayınvalidem de doğumdan 3 dk önce bak görürsün benim dediğim gibi olacak diyordu 😅neyse susmuş oldu saçma ama rahatladım