Mryy01 Hafta itibariyle bugün ilk trimester bitti +3 kilo almışım aşırı iştahımda açık değildi sadece bulantım hiç olmadı bana fazla geldi sizde durumlar nasıl?
Aleyna_88 Mryy01 bazısı baştan alır kiloyu bazısı sonda alır. Ben ilk hamileliğimde 16 kilo aldım toplam. Doğumdan 15 gün sonra eski kiloma geri dönmüştüm. Eğer bir rahatsızlığınız yoksa şeker diyabet v.s kiloyu takmayın alınır da verilir de☺️
Mryy01 Aleyna_88 çok şükür şuanlık bir sorunum çıkmadı ama çok kilodan korkuyorum sanırım ondan akıyorum😂
Birminikannesi1 Mryy01 aman bee aldığın kilo olsun boşver bak keyfine bu arada bende zayıflamaya falan da çalışmadım 😂😂
Mryy01 Aleyna_88 bu hızla gidersem 16 18 20 bile olabilir sonlarına göre daha çok alınıyormuş sanırım🥲
Aleyna_88 Mryy01 aynen son iki ay çok kilo alınıyor. Diyorum ya ben +16 kiloyla doğuma girdim zaten çıktığımda ilk gün doğumda 10 kiloya yakın gitmişti verliyor ya gerçekten takmayın 20 ye kadar yolu var😂
Esranur049_ Mryy01 12.haftadayım -8 kilo ile mide bulantım geçti ama iştahsızlık çok hiçbişey yemesem yemem yani