Kızlar ben hayat hastanesine Özlem ballıya gidiyorum yorumları çok güzel internette o yüzden ona gitmeye başladım 10. Haftadayım fakat burdan bir arkadaşımız pek memnun kalmadığı bir doğum hikayesini paylaştı yazımın altında sağ olsun ve kendisi şimdi sühendan benderliye gidiyormuş o da çok duyduğum bir doktor ve normal doğumu destekliyor nasipse ben de normal doğum istiyorum sağlığımız en verdiği sürece. Bir kere de ona gitsem mi sizce nasıl bir enerji alıcam galan diye. Sizlerin yorumları tecrübeleri nelerdir yardımcı olur musunuz lütfen ☺️