Deyzi_2000 Kızlar ultrasyonda bebeğin baş pozisyonunda gelmesi ve olması normal doğuma mi işaret sezeryanamı 7 Temmuzda gittiğimde doktorum baş pozisyonda olduğunu söyledi
Baharoloji Deyzi_2000 pozisyonunu almış ancak pozisyonu aldı diye normal olacak diye bir şey yok kanala inmeyebilir doğum sırasında ya da kilosu fazla ise pozisyonu uygun olsa bile sezeryan yapılabilir bir de 34 e kadar belli olmuyor bir den değiştirebiliyorlar pozisyonunu :)
Deyzi_2000 leila1 anladım doktor öyle dedi baş pozisyonda gelcek felan dedi tabi pozisyon değiştirmesse bı soruyum dedim