Ummudogan hemşireye verilecek hastane çıkışı illa 5li veya 10 lu mu olmasi gerekiyor? tulum versek olmuyormu ? yani tulum+ eldiven+ şapka zaten kendinden corapli?
Dyygu-ky Ummudogan bende bu şekilde vereceğim ama tulumun içine giyecek çitçitli koyucam birde kısa kollu yada askılı olanlardan
Pnar_nar27 Ummudogan bende 2 li takım koydum içine çıtçıtlı zıbın çorap eldiven şapka battaniye koydum öyle vericem. 3 takım yaptım öyle 2 takımda tulumlu yaptım yeter daha ne olsun :)
Ececec Ummudogan ben tulum, askılı çıtçıtlı iç body, çorap ve şapka koydum. Tulum kendinden eldivenli diye ekstra eldiven koymadım.
Elzsy2023 Ben tulum şapka eldiven, iç zıbın koydum. Fakat doğum yapacağım hastane kendi takımını giydiriyormuş :)
Tugbazdmr Ummudogan hayır, sormanız lazım biz servisteki hemşireler ile konuştuk ne koyalım siz bir şey veriyor musunuz diye hiçbir şey vermiyoruz demişlerdi
balevlatlarim3535 Ummudogan kızımda bu şekilde vermistim. Tulum sapka çıtçıtlı badi ve ince battaniyesi. Zaten 10 lu hastane çıkışları çok gereksiz. Kızımda da almadim bu hamileliğim de de almadım.