ebrukck 2 defa sezeryan dediler birinde makat gelişti devlet hastanesinde dediler birinde özelde baş geliş ama iri bebek dediler en son gittiğimde kilosu şimdilik iyi açılman yok sancı bekleyeceğiz dediler 2 gündür merdiven çıkmaya başladım 8. Katta oturuyorum günde 2 şer kez inip çıkıyorum aşırı halsizlik var reflu tarzında acimsi bir su geliyor ne yesem ne kadar yesem. Gündüz hep uykum geliyor akşamları yürüyüşe çıkıyorum sanırım hep aktif olmak gerekiyor. Sabah 3 akşam 3 hurma ye dedi doktorum, bebek kilo alacak diye yemeye korkuyorum ama açılmam olsun diye ye dedi öyle sizde durumlar nasıl:)