Ygmr22 benim ayaklarımın şişmesi 34 haftamda oldu, buzlu su yaptım iyi geliyordu ama anlık, daha sonra ayağımın altına yastık koydum öyle yarım saat 45 dk dinlendim hem ayağımın şişiliği indi hemde şişlikten dolayı karıncalaşma ve yanma vardı o şikayetlerim azaldı.halsizlik son aylarda yaşamadım düzenli yemeğimi yiyorum ara öğünlerimi kuruyemiş, çiğ badem hem mide bulantıma hemde halsizliğe iyi geldi bende. Gğnde 2 muz, kaşar peynir, hergün yumurta, kefir tüketmeye bakın. Hrm bebeğe kilo aldırıyor hemde halsizlik yapmıyor. Yani en azından bende bu şekilde işe yardı.mryve tüketin şeftali mesala kabuğunu soyup yiyorum direnç veriyor. Ztn kasılmalar, sancılar, yıpratıyor birde üstüne halsizlik hasta gibi oluyorsun.halsizde olsan öğün atlama ara öğün mutlaka yap düzeliyor, uykunu böl yine uyu istiyorsan allah kolaylık versin artık doğurana kdr böyle😐