zeyenp5524 Kesin olarak mi dedi doktor evladın erkeği kızı olmaz hayırlısı neyse o olsun tabi ☺️ benimde 2 oğlum var 3. Ye hamileyim ne yalan söyleyeyim hep kız istedim. En azından 3. Cuyu 15 haftalıkken gittiğimde %55-60 erkek dedi doktorum. Ertesi gün perinatolojiye randevum vardı . Bu nasıl erkek bariz kız dediler ☺️ Şaşırdım havalara uçtum 25. Haftamdayim Yolum 3-4. Kere perinatolojiye düştü hep kız dediler kendi doktorum da kızmış evet dedi hatta vajina oluşumuna kadar gösterdi 🙈🙈