Merhaba kızlar bugün 28+5 olduk ikizlerle. Geçen hafta kanamam oldu 1 gün hastanede yattım suyunda sızma var bi bebişin diye sonra taburcu etti doktor . Bugün kontrole gittik geçen haftaya göre sularında azalma yok sancı da yok ama sadece 50 gram almışlar 1100 gram olmuşlar . 1 hafta sonra tekrar çağırdı yine böyle olursa doğuma almamız gerekebilir dedi. Böyle olup düzelen var mı çok küçükler endişeleniyorum 😞