Kıxlar merhaba. Benim sanırım deterjan kokularına alerjim var. Banyoda makinede çamaşır yıkandıktan sonra deterjan kokusu oluyor. Kokusuz deterjan kulllanmama rağmen hem de. Çamaşırlar deterjan kokmuyor ama banyo kokuyor. Nedenini hiç anlamadım. Banyoya giremez oldum. Ben de acaba desim dyson hava temizleyici alıp banyoya koysam mı? Deterjan kokularını alır mı? Size sorayım dedim. Kullanan var mı? İşe yarar mı bu şekilde sizce?