Yenianneyimmm Hulyaaaa bende 29+1 deyim doktor bol su iç dönsün dedi inşallah döner Benin’lerimiz hayırlısıyla
Hulyaaaa Ygtzynp canm sürenin ismini tekrarlarmısın ? İnşirah mi inşikak mi? İnşikaki hiç duymadım ben
Minikus Hulyaaaa canım bende bugün karın ağrısıyla gittim banada makat geliş dedi 2 hafta önce baş geliş demişti ama dönmüş
Hulyaaaa @Minikus Minikus ondan mi acaba karın ağrısı . Ben bugün idrar tahlıli yaptırdım ıdrar yolu enfeksiyonu olmuşum o da ağrı yapar dedi doktor. Kacıncı haftadasın canım sen
mehtap28 Hulyaaaa benim kizim 32.haftada döndü su anda 35+3 haftaligiz doktor yeri daraldi dönmez diyemem belki dönebilir ama zor ihtimal dedi
Hulyaaaa Minikus inş döner bebişlerimiz ya normal dogumu cok istıyorm sezeryan dan korkuyorum ilk bebegım bi de dua edelim birbirimize
mehtap28 Hulyaaaa yok canim su an bas gelis 🙏🏻 Ben dönmesi icin sag elimi saat yönünde cevirerek salavat getirdim öyle okumustum bi yerde o haftada da kizim döndü zaten sende dene istersen canim hersey Allahtan bakarsin senin miniginde döner 😊
Minikus Hulyaaaa insallah canım hayırlısı ne ise o olsun çok takma kafana en önemlisi sağlıklı olmaları
Esra03 Hulyaaaa doktor ters olan bebeği karında çevirebiliyo diye biliyorum ama sen bi araştır istersen yada sor doktoruna