Aslannnnn son aylarda karın çok büyüyüp baskı yaptığı için sırtüstü yatmak tansiyonu düşürebiliyor. İlk hamileliğimde hep soluma yatıyordum artık sola yatmaktan belim ağrıyordu. Ama bebeğim yatarak emdiği için -genelde de sağ göğsümden emiyor- bu hamileliğimde hep sağıma yattım, gelişim ve kilo alımı açısından bi fark göremedim 😬