demirdursun Selam canım, bir ay önce bülent bey sezeryan doğumumu gerçekleştirdi ben uzmanlığına çok güvenerek tercih ettim kendisini ama hüsrana uğradım🤦🏼♀️ spinal doğum olarak anlaştık anestezi doktoru ameliyat öncesi Bülent Bey’in his testi(hissetme durumu) yapacağını söyleyip o şekilde ameliyata başlanacaktı ama kendini direk kesiye başladı ve ben 3.kata kadar o kediyi hissettim çok canım yandı apar topar genel’e dönüldü daha sonra böyle bir vukuat geçti başımdan🥴 kendisi özür dilemek yerine olabiliyor bazen böyle şeyler deyip geçiştirdi cimere kadar şikayet ettim canım çok yandı valla🥲